Nog twee daagjes... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nadja Franssen - WaarBenJij.nu Nog twee daagjes... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nadja Franssen - WaarBenJij.nu

Nog twee daagjes...

Door: Nadja

Blijf op de hoogte en volg Nadja

11 Oktober 2013 | Nederland, Utrecht

Goedemorgen allemaal,

Nog twee dagen en dan is het zover, dan ga ik voor drie weken naar Oeganda! Ewout gaat mee. We gaan een groepsreis maken waarin we het grootste deel van het land zullen aandoen. Uiteindelijk zijn we met een groep van 17 mensen, wie we allemaal pas in Oeganda zullen ontmoeten.

Hoogtepunten van de reis zullen zijn: gorilla's, chimpansees, boomklimmende leeuwen, de monding van de Nijl (met hopelijk een rafttripje) en natuurlijk de standaard Afrikaanse plaatjes met wildparken, en hier ook theeplantages, regenwoud en vulkanisch gebied.

Ik zal zo vaak als enigzins mogelijk de site proberen bij te werken, maar de ervaring in andere Afrikaanse landen leert dat internet lang niet altijd aanwezig is, of goed werkt. Dus als er een paar dagen geen nieuwe berichten komen dan ga er maar vanuit dat dit betekend dat we back to basic zijn! Alleen maar een goed teken dus.

Groetjes Nadja en Ewout

• 11 Oktober 2013 - 20:33

Fanny:

Heel veel plezier in Oeganda... Op naar weer een hele bijzondere reis en ervaring, geniet ervan!! Veel liefs van Fanny

• 11 Oktober 2013 - 21:53

Jacques:

Geniet ervan en een hele fijne vakantie daar in Oeganda.
    Ewout jij ook geniet ervan en pas op he
    liefs Jacques

• 15 Oktober 2013 - 13:44

Franssen Opa-oma:

Hallo Nadja
    Daar wij ook weer thuis zijn is het leuk om te horen dat jij goed bent aangekomen.
    Hier is alles goed en we hopen dat jij mooie bezienwaardige dagen zult hebben en dat alles goed gaat in deze vacantie.
    Groetjes veel plezieren goede reis : oma-opa.

• 17 Oktober 2013 - 17:30

Adje En Martin Van Der Sanden:

Nadja, wij wensen je een hele fijne tijd in Oeganda. Heerlijk er even tussenuit en geniet van moedernatuur e kom weer gezond terug.Groetjes adje en Martin