ff snel tussendoor - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Nadja Franssen - WaarBenJij.nu ff snel tussendoor - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Nadja Franssen - WaarBenJij.nu

ff snel tussendoor

Door: Nadja

Blijf op de hoogte en volg Nadja

01 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Hallo, daar ben ik weer!

Ik had ineens weer de kans om op internet te komen dus maar weer even snel een kort berichtje.

Gisteren ben ik aangekomen bij het wildlife-project. Er zitten nog drie andere vrijwilligers: drie duitsers (twee meisjes en een jongen). Ze lijken me zo op het eerste gezicht wel aardig, maar daar kan ik nu nog niet zoveel over zeggen. Maar het zal wel goedkomen allemaal.

Ik zit nu wel echt in een mooie omgeving. Vanuit het huis kijken we aan de ene kant uit over de Olifantsrivier met nijlpaarden en vanalles erin en aan de andere kant is een drinkplaats.
Ik heb al een aantal dieren gezien: impala's, giraffes, nijlpaarden, allerlei bokjes, vanochtend zelfs een leeuw en gisteravond nog een of andere katsoort die heel zeldzaam scheen te zijn (ik vond het meer een miereneter).
Gistermiddag zijn we al meegeweest op een gamedrive en verder heb ik eigenlijk geen idee wat ik allemaal ga doen hier, maar dat zien we vanzelf.

Ik ga weer stoppen, want ik moet zo ook nog boodschappen doen.

Heel veel liefs,
Nadja

Ps. Fanny: Bas was ook gewoon een vrijwilliger, dit was alleen even een afscheidsfoto.

Nog een keer ps. Deze keer zet ik er geen foto's op, want ik heb er nog bijna geen gemaakt. Misschien volgende keer weer...

  • 01 Augustus 2007 - 10:15

    Anika:

    He nadja

    Bedankt voor je mail. Super leuk. Je gaat vast een te gekke tijd tegemoet. Weer heel wat anders maar dat is weer een andere kant van afrika. Ook leuk. En jij kan vast wel opschieten met die andere vrijwilligers. Jij ben niet zo'n moeilijk persoon en wie kan jou nou niet aardig vinden??!!

    Meid ik wacht op je nieuwe verhaal....

    Liefs Anika

    ps: een zeldzame katsoort en jij vind he een miereneter?? Echt nadja weer...geef er maar een naam aan

  • 01 Augustus 2007 - 16:15

    Oma-Opa:

    H0i Nadja
    Alweer een bericht, bedankt.
    Veel plezier met de beestenboel in je nieuwe omgeving.
    Wij verlangen er echt naar om ook weer die richting uit te gaan,maar nog even wachten, alles op zijn tijd.
    Vandaag is hier weer eens een zonnige dag en zitten we lekker buiten.
    Groetjes weer en tot ziens.
    Met een knuffeltje van Teun,tot de volgende keer.
    Oma en Opa.

  • 01 Augustus 2007 - 16:42

    Nicole:

    Hey Nadja!!

    Nou het klinkt al leuk al die wilde beesten!! En je gaat het vast net zo gezellig vinden als in Shongweni, er zal toch wel iemand zijn die ook van die heerlijke cocktails houdt?!?!?
    Nou heel veel plezier en we mailen/sms/zien elkaar weer snel!!

    Kus Nicole

  • 01 Augustus 2007 - 19:58

    Anja:

    hee Nadja,

    Ook dit project klinkt erg leuk en ook nu zal je je niet vervelen met zoveel mooie dieren te zien. Veel plezier nog en geniet ervan :P

    groetjes uit het zonnige zuid-Frankrijk,
    namens ons allemaal,

    xxx
    Anja

  • 02 Augustus 2007 - 07:33

    Pap En Mam:

    hallo lieverd, ook wij hebben weer ergens een internetcafe opgeduikeld. Gisteren was het nog veel afwachten, maar ik geloof zeker dat je je daar zult amuseren. Geniet maar lekker van de rust, het is er in ieder geval schitterend (en wij kunnen het weten)

    Tot bellens, sms en of wat dan ook!

  • 03 Augustus 2007 - 15:17

    Fanny:

    Ola!

    Klinkt spannend en mooi tussen al die bijzondere dieren. Ben benieuwd weer naar je volgende avonturen!

    XFanny

    PS. Dank voor de opheldering mbt Bas (ja, ik hou het in de gaten hoor, haha)

  • 04 Augustus 2007 - 08:55

    Opa:

    Pas maar op als je het raam open zet voor al die dieren. het lijkt mij fantasties zon mooie omgeving il denk dat je het met die duidsers ook wel zal vinden Ikzou zeggen nog heel veel plezier en geniet er maar van
    Groeten uit een zonnig Cadzand OPA

  • 04 Augustus 2007 - 12:34

    Maikel En Marjoleen:

    Hoi Nadja,
    Zo te horen ben je in de film van ZOOP beland. Zou Mirthe prachtig vinden! Wij hebben afgelopen week ook deze dieren gezien, maar dan in Ouwehands Dierenpark.
    We zijn ook nog even in je 'nieuwe' stad geweest en hebben Mirthe en Jasper uitgelegd dat je hier gaat studeren. Ze vonden het in ieder geval een gezellige stad.

    Heb je het nog steeds naar je zin? De tijd vliegt waarschijnlijk voorbij.

    Groetjes vanuit een zomers Nederland.

  • 04 Augustus 2007 - 14:11

    Judith:

    hey nadja!!
    hoe is het nou? nog steeds naar je zin daar?
    hier ook nog steeds alles goed! van de week weer in een wildpark geweest, maar we misten je echt om ons te vertellen wat nou precies wat was. we hebben alle dieren dus maar impala gedoopt!
    nog heel veel plezier daar! Ik kijk weer uit naar je volgende verhaaltje!
    x Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hoedspruit

Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2007

Laatste bericht

13 Augustus 2007

Een verliefde olifant

06 Augustus 2007

Groetjes uit de wildernis

01 Augustus 2007

ff snel tussendoor

30 Juli 2007

Still alive!
Nadja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 52165

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 10 Oktober 2014

Madagaskar

13 Oktober 2013 - 05 November 2013

Oeganda

24 Juli 2009 - 19 December 2009

Peru 2009: vakantie en stage

01 Juli 2007 - 20 Augustus 2007

Zuid-Afrika

Landen bezocht: