¡Bienvenidos! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nadja Franssen - WaarBenJij.nu ¡Bienvenidos! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nadja Franssen - WaarBenJij.nu

¡Bienvenidos!

Door: Nadja

Blijf op de hoogte en volg Nadja

12 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

¡Hola todos!

Over een paar weken is het zo ver: van 24 juli tot en met 19 december is de vaste standplaats Peru!

Eerst ga ik daar een week of drie rondreizen met mijn ouders en daarna, op 15 augustus, begint mijn stage. De meeste van jullie weten het wel, maar voor degene waarvoor het nog niet duidelijk is; ik ga bij een organisatie werken die onderwijs verzorgt voor vrouwen en kinderen – the Light and Leadership Initiative in Huaycan. Deze organisatie probeert in een arm gebied op ongeveer 45 minuten van de hoofdstad Lima vrouwen en kinderen bewust te maken van het nut van onderwijs en ze te bewegen tot het volgen van onderwijs. Hiermee wordt geprobeerd het gebied beter te ontwikkelen.
Afgelopen zondag, 7 juni, is het project officieel van start gegaan. Alles is dus nog redelijk nieuw als ik daar aankom en ik zal dus moeten helpen met het opzetten van nieuwe projecten, het benaderen van mogelijke nieuwe deelnemers aan het project, helpen met het geven van lessen, kinderen bezighouden, en nog veel meer bijkomende bezigheden. Ik ben benieuwd dus...
Voor degene die verder nog geïnteresseerd zijn: http://www.lightandleadership.org/ is de internetsite van het project waar ik zal gaan werken.

Nu eerst nog een paar weekjes genieten van mijn vakantie hier in Nederland en dan is het tijd om te vertrekken. Ik zou het leuk vinden als jullie af en toe de tijd hebben om een berichtje achter te laten tegen de tijd dat ik daar zit. Dan zal ik mijn best doen om deze site up to date te houden en jullie op de hoogte te houden van mijn bezigheden.

Heel veel liefs en hopelijk nog tot binnenkort.
¡Cuidate!


  • 15 Juni 2009 - 08:42

    Anika:

    He nadja!

    Daar gaat ze weer! Weer op stap de wijde wereld in. En wauw! Peru. Daarbij denk ik altijd aan die mooie gekleurde kleding waarin ze rondlopen. Je stage klinkt als een mooie plek. Denk dat je er veel kan leren en ik hoop dat je veel kan bereiken!!

    Ik volg je op de voet. Nou ja tot 21 augustus dan. Na 21 augustus zit ik voor 6 maanden in Afrika....

    Liefs Anika

  • 17 Juni 2009 - 14:33

    Fanny:

    Aloha!

    Je link staat weer in mijn favorieten-lijst... dus ik sta in de startblokken je reisverhalen weer te gaan volgen.

    Veel plezier & succes met alle voorbereidingen en tot op je afscheidsfeest!

    XFanny

  • 19 Juni 2009 - 18:58

    Nicole:

    Hey Nadja,

    Via hotmail zie ik dat je weer op reis gaat! Wat heerlijk!! Ik ben net terug van een paar maanden Suriname en zou zo weer het vliegtuig in stappen.
    Ik wens je dus ontzettend veel plezier en succes met je stage, bijzonder om dat daar te doen lijkt mij!!

    Groetjes Nicole

  • 22 Juli 2009 - 18:04

    Ewout:

    Heej,
    Oei oei nog een paar dagen!! Gaat ze weer naar zo'n ver land:P Het zal vast een mooi land zijn:). Heel veel plezier daar op je vakantie en veel succes op je stage:). Ik zal je verhalen gaan volgend:P:)

    Groetjesss x Ewout

  • 29 Juli 2009 - 20:05

    Adje En Martin Van :

    Hallo Nadja,
    Mooi land he, Peru. Wij wensen je veel plezier op vakantie en voor straks tijdens je stage veel succes.
    Groetjes uit Dongen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Peru 2009: vakantie en stage

Recente Reisverslagen:

20 December 2009

Winter Wonderland!

12 December 2009

Afscheid nemen bestaat niet

06 December 2009

De laatste weekjes

30 November 2009

Peruaanse Pilgrim op Choclo-jacht

22 November 2009

Eet smakelijk!
Nadja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 52188

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 10 Oktober 2014

Madagaskar

13 Oktober 2013 - 05 November 2013

Oeganda

24 Juli 2009 - 19 December 2009

Peru 2009: vakantie en stage

01 Juli 2007 - 20 Augustus 2007

Zuid-Afrika

Landen bezocht: