Nieuws van Nadja via Namibie - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadja Franssen - WaarBenJij.nu Nieuws van Nadja via Namibie - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Nadja Franssen - WaarBenJij.nu

Nieuws van Nadja via Namibie

Door: Jozien

Blijf op de hoogte en volg Nadja

24 Juli 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo allemaal,

Even een kort bericht via ons in Namibie. We hebben gisteren Nadja aan de lijn gehad en ze heeft waarschijnlijk deze week geen kans meer om deze pagina bij te werken.
Wij hebben nu wel de gelegenheid vandaar dat we iedereen nu toch even willen laten weten dat het goed met haar gaat. Leuker natuurlijk om dat via haarzelf te horen, maar beter iets dan niets. Ze is inmiddels begonnen aan haar laatste week in Durban en heeft voor haar gevoel veel te weinig tijd, er is nog vanalles gepland deze week. Vanmiddag zou ze met een van de leidsters van Sizabanthu (spel ik dat goed?) naar de opticien gaan. Ze hadden nog wat sponsorgeld over en aangezien de glazen van de bril gesneuveld zijn en er geen geld is voor nieuwe hebben de meiden besloten daar nog wat geld voor beschikbaar te stellen.
Afgelopen weekend zijn ze naar de Drakensbergen geweest waar ze tot in de sneeuw gekomen zijn.

De rest verteld ze zelf later wel, wij zien haar maandag en zullen in ieder geval maandag of dinsdag proberen een internet gelegenheid te vinden.

Namens Nadja groetjes en heel erg bedankt voor alle berichtjes

• 24 Juli 2007 - 17:41

Opa:

Hollo hier even berichtje uit Cadzand
    Het is toch weer anders dan met zijn drieen wel fijn dat je nu voor Nadja een berichtje naar ons stuurd het zal toch leukzijn dat jullie elkaar Maandag
    ontmoeten verder een leuke vacantie enheel veel plezier
    Groeten uit een regenachtig Cadzand
    OPA

• 24 Juli 2007 - 19:49

Oma-Opa:

Hallo Zwervers.
    Bedankt voor dit bericht.
    Leuk dat we via deze weg toch nog iets van Nadja horen,ondanks dat ze het zo druk heeft.
    Voor jullie alle drie nog prettige dagen.
    Tot ziens of hores van Oma en Opa.